lørdag 8. januar 2011


Lørdags morgen, alene med tekoppen mens resten av huset sover. Ute ligger snøen tung på trærne, mens det blåser en sur kald vind. En fin tid for å skrive litt på bloggen.
Denne uka har værgudene vist seg fra mange sider. Tirsdag morgen var jeg mildt sagt nervøs da jeg skulle kjøre ned den nesten 1km lange bakken, på ustrødd isete dekke.Var glad for gode nye piggdekk, og firehjulstrekken kom godt med da jeg skulle hjem igjen. I går hadde jeg gleden av å nyte nydelig skiføre i vindstille vær, og sol fra klar himmel. Jeg føler meg heldig som bor i skogen med naturen tett innpå, og kan spenne skiene på rett utenfor døren:-)



Naturen har selv sørget for å kle seg i flott vinterdrakt. Selv om jeg ser veldig frem mot våren, så ønsker jeg å nyte vinteren også. I en kald og mørk tid, er det  viktig å skape stemning både ute og inne, blant annet  med masse lys.

Denne nydelige lykten fikk jeg til jul. Den passer veldig godt til de grå flisene ved inngangspartiet, og til villsaufellen. Lykten er kjøpt på Mosters Hus i Lyngdal.
Vinterhilsen fra Janne

1 kommentar:

  1. vad duktig du är på att skapa vackra miljöer, fina bilder

    SvarSlett