mandag 10. januar 2011

I dag startet jeg dagen kl.6.15 på spinning på Sørlandsbadet. En god start på dagen!! Etter jobb er jeg hjemme en liten tur, før det er tid for politisk møte kl.17. Med andre ord en travel dag:-)
Innimellom alle travle gjøremål, bruker jeg ofte januar måned til å vaske ut og rydde i skuffer og skap. Da hender det også at jeg kommer opp med bedre løsninger og noen lyse idèer. F eks kan gamle Norges-glass brukes til mange formål. På vaskerommet har jeg to stående på benken til vaskepulver. På kjøkkenet har jeg noen på benken, hvor jeg oftest oppbevarer pasta.

Ønsker alle en riktig fin kveld og en flott uke.
Klem fra Janne

2 kommentarer:

  1. Oj, du har jammen er tidlig og frisk start på dagen! Høres friskt og godt ut:)
    Jeg bruker også mye av januar til å rydde og renske opp. Syns det er fint å være klar til våren kommer, for da har man lyst å være mest mulig ute.
    Ha en aktiv og god dag/kveld!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  2. Januar er en fin mnd å få ryddet litt i skuffer og skap. Lur ide og ha vaskepulver i gamle norgesglass. jeg har tablettene til oppvaskmaskinen i et stort glass.
    Ha en fortsatt flott dag, klem Yvonne

    SvarSlett