torsdag 2. juni 2011

Etter noen ukers bloggtørke er jeg tilbake igjen. Det har vært ekstra travle tider en periode, med tegning og planlegging av nytt hus. Veldig spennende, men dog tidkrevende. Nå er det meste av planleggingen unnagjort, så nå blir det håndverkerne som skal gjøre sitt.
Jeg håper på noen deilige avslappende sommerdager snart og har nedtelling til sommerfeire som starter 22.juni.

Jeg har for lengst vasket og klargjort sommerstua for sesongen og har hatt flere koselige middagsstunder der allerede.Og i tilfelle det skulle bli enkelte dager med dårlig sommervær :-), så kan jeg allikevel nyte livet "ute". En sommerstue er en fin måte å strekke sommeren i begge ender og dermed forlenge sommersesongen.

På ekstra kalde dager/kvelder, så kan det være deilig å fyre i peisen





Ønsker dere en fortsatt fin dag og god helg:-))

Janne

8 kommentarer:

  1. Så skjønn utestue! Virkelig vakkert innredet med kurvmøbler og annet. Dette var herlig, så flott inspirasjon!

    SvarSlett
  2. Åh, sååå koselig hagestue! Nydelige ting du har pyntet med og den peisen misunner jeg deg:)
    Ønsker deg en fin dag!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  3. Kjempe fin hagestue! Den peisen var jo så nydelig! Er nok supert å sitte der, når sommeren er på hell, utenfor... ;)

    Ha en fin dag!
    -Mari

    SvarSlett
  4. sv: Følger veldig gjerne deg også! Klem

    SvarSlett
  5. NYDELIG uterom!

    LYKKE til i utfordringen!

    Velkommen på besøk hos meg også!

    KLEM KLEM

    SvarSlett
  6. Så koslig hagestue :-) Det skulle jeg også gjerne hatt...

    SvarSlett
  7. Så deilig å ha en sommerstue!! Vi kan jo trenge det i dette værbitte landet, og det ser jo ut som om vi får kortere og kortere sommere og lengre og kaldere vintre...Godt å kunne forlenge utefølelsen litt med en sommerstue da!

    SvarSlett