mandag 20. desember 2010

Jeg får benytte disse siste dagene før jul til å dele flere stemningsbilder med dere.Vi var i familieselskap i går, og da fikk jeg lov til å ta noen bilder for å bruke i bloggen min. Tusen takk for det:-))

                   Juletreet var flott pyntet i rødt, hvitt, gull og sølv.


                       Peisen er også flott pyntet, og ved siden av henger
                       julestrømper fra Lexington

                    I vinduet er det pyntet med blomsterkurv fra Riviera Maison.
                    Lystlykt skaper ekstra god stemning.
                                    
                            Stolen har blitt pyntet med pute fra Lexington

Jeg skal snart på juleavslutning med jobb, og så er det faktisk ferie!! I morgen planlegger vi juletrehogst i skogen. Ekstra koselig å hogge juletre når det er snø og kaldt ute.

Klem fra Janne

2 kommentarer:

  1. Det var kjempe fint:) Og bildene var fine syntes jeg. Jeg har lært utrolig mye om fotografering siden jeg begynt å blogge. Jeg kan ikke så veldig mye teknisk men jeg kan godt gi deg noen tips en dag:)
    Ha en fin kveld.

    klem fra marilyn

    SvarSlett
  2. Så koselig og flott tre. Jeg gleder meg til å pynte treet her hjemme, men det skjer først på lille julaften. Ha en riktig god jul
    Juleklem Yvonne

    SvarSlett