lørdag 11. desember 2010

Etter noen travle dager, med blant annet kommunestyremøte og påfølgende julemiddag, er det hyggelig å få tid til å skrive litt på bloggen min.

I går kveld var det nattåpent i Lyngdal. Dessverre regnet det, men julestemningen var på topp!! Var blant annet inne på Mosters Hus - en butikk jeg anbefaler et besøk (se link til høyre, og se også Facebook). Blant annet er etasjefatet, lysfatet og de små glasstrærne (på bildene i forrige innlegg) kjøpt der.


Jeg har kjøpt et nydelig hvitt putetrekk på Mosters Hus som jeg har selv har pyntet med et flott motiv hentet fra Google. Arkene til å kopiere over på og stryke motiv over på stoff, får man kjøpt på bokhandelen.




I dag har jeg bakt nesten hundre rundstykker - greit å ha på frysen til jul:-) Gleder meg til gode lange frokoster og kveldsmåltider med hjemmebakte rundstykker og masse godt pålegg. Potetkakene er ferdig bakt for en stund siden, og ligger på frysen og lefsene på loftet -  smaker godt med eggost, og smør og sukker til :-)

Med litt mindre julestemning ute pga at det meste av snøen har forsvunnet, så er det koselig med masse lys og god stemning inne. I tillegg gleder jeg meg veldig til julekonsert i Lyngdal kulturhus i morgen kveld.
Ønsker dere alle en fortsatt fin adventshelg.

Klem fra Janne

3 kommentarer:

  1. Flott pute du har laga , høres ut til du er veldig i rute mht jul
    Lekre ting du har kjøpt
    God søndag videre til deg

    SvarSlett
  2. Så fint putetrekk:) Det var nydelig.
    Ha en fin søndag.

    klem fra marilyn

    SvarSlett
  3. Takk for koselig kommentar hos meg:) Nydelig putetrekk og god stemning hos deg:) Vi har ei herlig tid nå, gjelder å nyte den som best vi kan. Jeg er ekspert på det...for vips..å kaste ut jula 1. januar:))
    Nyt adventen og klemmer fra meg:)

    SvarSlett